czwartek, 13 grudnia 2012

Wianek z szyszek ♥

Postanowiłam, że w te święta na drzwiach wejściowych domu zawiśnie wianek z szyszek :)
Wykonanie wianka nie było trudne i kosztowne i myślę, że za rok zrobię też coś podobnego ;)

Samą "podstawę" wianka wykonałam za pomocą zwijania kartek w okrąg i sklejając izolacją by wszystko dobrze się trzymało... średnica wianka to ok. 30cm...

Następnym krokiem było malowanie prawie stu szyszek delikatnie na biało farba akrylową jak widać na zdjęciu :)

Przed przyklejaniem już pomalowanych szyszek na wianek, owinęłam go czarną bibułą by nie było prześwitów...
Szyszki były przyklejane na ciepły klej ;)

Kolejnym krokiem były gwiazdki z masy solnej...

Malowanie farbą białą akrylową...

N końcu gwiazdki zostały pomalowane brokatem i zabezpieczone farbą od wilgoci :)

Wianek został także pomalowany brokatem ale w mniejszym stopni i owinięty sznurkiem ozdobnym...

A oto efekt końcowy ;) 
Zawsze tego rodzaju wianki kojarzyły mi się ze świątecznymi filmami amerykańskimi :)

Podoba się? Macie jakieś zastrzeżenia co do wykonania jeśli tak to śmiało piszcie :)


11 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalny pomysł ;) Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam ;)
    u mnie konkurs ;>
    nbyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł no i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze! mi się strasznie podoba! sama z chęcią bym zawiesiła taki na drzwiach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Prowadzisz niesamowitego bloga! *o* Naprawdę! Bd tu zaglądać i kiedy kolejny post?! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, świetne! ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy, ale podziwiam Twoją pracę ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci to wyszło, ja nie mam takich zdolności :)
    Co do oficerek sama chciałabym mieć w posiadaniu także czarne, ale nie mam takiego zasobu portfela :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wianek wyszedł ci rewelacyjnie! :D
    a te gwiazdki skradły moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianek jest prześliczny i te gwiazdki :) widzę, że będę tu częściej zaglądać POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń